Palvelut

Fysioterapia

Hoito perustuu fysioterapeuttiseen tutkimiseen, sopivan hoitomenetelmän valintaan ja yksilöllisen hoitosuunnitelman laatimiseen. Hoitomuodot sisältävät liike- ja liikuntahoitoja, fysikaalisia hoitoja (esimerkiksi lämpöhoidot) sekä hierontaa.

Hierontaan voi myös tulla vain rentoutumaan kiireen keskellä.

Klassinen hieronta / urheiluhieronta

Yleisimmin hierontaa käytetään tuki- ja liikuntaelimistön kipu- ja jännitystiloihin tai niiden ennaltaehkäisyyn, hierontaan voi myös  tulla rentoutumaan kiireen keskellä. Hierontamenetelmäksi voi valita joko klassisen hieronnan tai urheiluhieronnan.

Lymfaterapia

Lymfaterapia vähentää turvotusta, lievittää kipua ja rentouttaa. Sillä parannetaan kehon imuneste- eli lymfakiertoa kevyillä pumppaavilla otteilla. Hoito soveltuu erityisesti vammojen jälkitiloihin, leikkausten jälkihoitoon, säärihaavoihin ja kroonisiin sairauksiin (kuten reuma ja nivelkulumat) sekä näistä aiheutuviin turvotuksiin. Lymfaterapia on lempeä ja kivuton hoitomuoto.

Kinesioteippaus

Kinesioteippausta käytetään muun muassa kivun lievittämiseen, liikkuvuuden lisäämiseen ja liiallisen lihaskireyden vähentämiseen. Sillä voidaan myös ohjata oikeaan liikemalliin ja tukea niveltä.

Ayurvedinen kuumakivihieronta

Kuumakivihieronnassa asetellaan kehon energiakeskuksiin (selkä, vatsa, kämmenet, jalkapohjat) miellyttävän lämpimät ja pehmeät basalttikivet, jotka vaikuttavat koko kehoon rentouttaen, puhdistaen ja energisoiden sitä. Myös hieronta tehdään lämpimillä kivillä. Hoito laukaisee lihasjännitystä ja stressiä, tehostaa aineenvaihduntaa, lisää veri- ja imunestekiertoa, tasapainottaa hermoston toimintaa sekä parantaa koko elimistön yhteistoimintaa.

Myös kuntoutustilat ovat asiakkaidemme käytössä.

Intialainen päähieronta

Intialainen päähieronta on rentouttava, energisoiva ja miellyttävä hoito, joka sopii kaikenikäisille. Hoidossa käsitellään rytmikkäästi, tehokkaasti, mutta hellävaraisesti hartiaseutu, olkavarret, niska, pää ja kasvot.